Sebastian fick smaka på en lätt lavett

Som säkert många såg så friserade vi Sebastians hår i förrgår. Det vi gjorde var att vi sparade en liten tofs på huvudet. Jag kom överens med Sebastian om att han skulle ha toffsen på skolan dagen därpå för då skulle han få ett valfritt mål på max. Senare på kvällen så far vi till max och jag fullföljer min del av avtalet. 

Dagen därpå så fullföljer inte Sebastian sin del. Han går med mössa hela dagen. I och med det så måste det ju komma något straff. Snäll och empatisk som jag är så kommer jag på en ganska lindrig hämnd.

Jag utförde min hämnd på Sebastian inatt, och de få som kollade fick sig kanske ett litet litet skratt.

Kommentarer
Postat av: jesss

hahahah fin blogg killar,

sorry inte finare än min;)

NIKLAS SUGER.

2011-03-19 @ 23:30:36
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0