Livet på 5 sek

För 5 år sedan: var jag ung och bekymmersfri.
För tre år sedan: Började jag tänka och fundera på livet och ifrågasätta världen
För ett år sedan: Hade mitt liv precis börjat
För tre månader sedan: Tänkte jag jävligt mycket!
Igår: Battlade jag coola dansare på dansgolvet och hade grymt kul med fruktansvärt roliga människor, på riktigt
Imorgon: ska vi grabbar ha intervju med VK
Om ett år: Har jag nog inte lärt mig allt om livet och mänskligt beteende men har säkert kommit en bit på vägen.

Då frågar jag dig, vafan har du gjort på sistone?


Kommentarer
Postat av: sugit kuk

sugit korv´, gott som fan!

2011-03-27 @ 04:14:26
Postat av: Leo

du om ett år karatar jag ner dig ha ha ha ha!!!!! LENGTA EFTER DIG kram leonora

2011-03-27 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0