Det är bara att svälja och ta emot.

Efter Sebastians succé så var det nu min tur att dra utmaning. Jag är inte nöjd. Tyvärr så måste jag ju dela med mig om vad det är.

Utmaningen lyder följande.
DEN NAKNA HUNDEN

Personen skall gå till apberget och tillbaka endast klädd i kalsonger och skor. (Eventuella accessoarer så som mössor, klockor, armband och slipsar är dock också tillåtet) Allt skall filmas och dokumenteras och läggas ut på bloggen.
Känns jävligt bra....................................................

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hehe.. Dra en sväng förbi Vasaplan också ;)

Nämen.. Det här klarar du Chrille.. Du har fan DUVETVAD för små seglarbarn!

2011-03-22 @ 22:32:24
URL: http://mlovegreen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0